Mijn Vista
Servicedesk

Het Team Servicedesk is het eerste aanspreekpunt binnen VISTA.

Zij zijn er voor alle medewerkers, studenten en externe klanten voor meerdere locaties. Alle vragen en meldingen die hier binnen komen, registeren en verwerken zij om de afhandeling zo goed mogelijk te laten verlopen.

Je kunt ze bereiken via het centrale telefoonnummer: 088 001 5000. Je kunt ook mailen naar: info@vistacollege.nl.

Als je nu denkt “maar naar welke informatie kan ik dan vragen?”, kijk dan naar rechts.

En je ziek of afwezig melden doe je altijd via het Studentenportaal op mijnVISTA. Maar mocht het nou niet lukken om je via die weg ziek of afwezig te melden, dan kan de Servicedesk je hierbij ook ondersteunen.

Mocht je nog andere vragen hebben of heb je tips voor het verbeteren van deze Service? Ga gewoon even langs aan de servicebalie op de locatie van je opleiding: je bent van harte welkom!

Via onderstaande buttons vind je ook verdere informatie over verschillende onderwerpen.

Je kunt de servicedesk contacten voor de volgende zaken:

  • Algemene informatie over opleidingen/cursussen:
  • Studiefolders
  • Aanmelden/aanmeldingsformulieren
  • Infodagen/avonden
  • Meeloopdagen
  • Vragen over Financiën
  • Duo (studiefinanciering)
  • Facturen
  • Schoolgeld/cursusgeld

En ook voor praktische vragen over:

  • Eduarte
  • Roosters
  • Docenten
  • Onderwijs- en Praktijkovereenkomsten
  • Diplomering
  • Uitschrijving
  • Schoolpasjes
  • Gebouwen, lokalen
  • Ziekmelding of afwezigheid
Belangrijke informatie
Verder lezen

Heb je nog andere vragen? Of ben je opzoek naar informatie over andere onderwerpen? Lees dan hieronder verder.